تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"وزیر دفاع" داعش به هلاکت رس

به گزارش افکارنیوز،

 پایگاه خبری "عربی 21" به نقل از روزنامه تایمز چاپ لندن گفت که وی به عنوان "وزیر دفاع" در این گروه تروریستی شناخته شده بود.

روزنامه تایمز به نقل از منابع نظامی عراقی نوشت "گلمراد خالیموف"، از اتباع تاجیکستان، فرمانده بخشی از جنگ های گروه تروریستی داعش در موصل بود و از سه حمله هوایی جان به در برده بود. اما هفته پیش در حمله هوایی به غرب موصل به هلاکت رسید. البته داعش هنوز این خبر را تأیید یا رد نکرده است.

این گروه تروریستی معمولا از خبرگزاری موسوم به "اعماق" برای اعلام چنین خبرهایی استفاده می کند.

این روزنامه فاش کردند که خالیموف به هنگام طی خدمت سربازی در کشورش تاجیکستان، توسط نیروهای ویژه آمریکایی آموزش دیده بود؛ سپس به گروه تروریستی داعش پیوست و به سرعت ارتقا یافت.

تایمز نوشت خالیموف عهده دار برنامه ریزی عملیات جنگ در موصل و مقابله با نیروهای عراقی است که بیش از 5 ماه است که برای آزادسازی این شهر مبارزه می کنند.

منابع عراقی نیز خالیموف را مسئول ده ها مورد بمب گذاری خودرو می دانند.

بر اساس گزارشی به قلم "چارلی وینتر"، کارشناس مسائل تروریسم و گروه های مسلح، خالیموف مسئول بزرگترین موج حمله های انتحاری طی سال گذشته است.

این مسئول داعشی پس از هلاکت "ابو عمر شیشانی" به عنوان "وزیر دفاع" داعش منصوب شد. وی پیش از ورود به گروه داعش، از افسران ارشد نیروهای ویژه تاجیکستان بود و پس از پیوستن به داعش به سرعت تبدیل به یکی از خطرناک ترین تروریست ها در این گروه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"وزیر دفاع" داعش به هلاکت رس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..