تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری

رئیس کل بانک مرکزی از احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری خبر داد و گفت: گزارشی در این رابطه به شورای پول و اعتبار ارایه خواهیم کرد.

نرخ سود بانکی

رئیس کل بانک مرکزی از احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری خبر داد و گفت: گزارشی در این رابطه به شورای پول و اعتبار ارایه خواهیم کرد.
 
ولی الله سیف در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران گفت: گزارشی را به شورای پول و اعتبار ارایه خواهیم داد که بر اساس آن، ممکن است نرخ سود بانکی در سال جاری کاهش یابد.

احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر احتمال کاهش نرخ سود بانکی از سوی شورای پول و اعتبار در سال جاری افزود: اما مهمتر از کاهش نرخ سود، تعادل در عرضه و تقاضای نقدینگی در بازار است که بتواند نرخ سود را پایدار نگاه دارد.

وی در پاسخ به این سوال مهر که با توجه به محدودیت های اعمال شده بر روی بازار بدهی، این نرخ سود می تواند پایدار باشد، تصریح کرد: با ایجاد انضباط می توان تا حدود زیادی بر روی نرخ سود مدیریت را اعمال کرد، در عین حال با هماهنگی های صورت گرفته میان سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی بر روی بازار بدهی، امیدواریم بتوانیم این موضوع را قابل دسترس داشته باشیم.

سیف در پاسخ به این سوال که بانکها معتقدند که نرخ تمام شده پول بالا است، تاکید کرد: بانکها باید این نرخ را کاهش دهند.

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز نیز گفت: حفظ و مراقبت از منابع سپرده گذاران و مردم عادی باید در دستور کار قرار گیرد و بانک مرکزی هم در این رابطه مراقبت لازم را خواهد داشت. البته موسسات غیرمجاز نمی توانستند این اقدامات را انجام دهند، اما با شرایط به وجود آمده، ما در بانک مرکزی در تلاش هستیم که خسارت هایی را که ممکن است پیش بیاید را مدیریت کنیم و از آن جلوگیری نماییم.

مهر

اخبار مرتبط:

نرخ سود بانکی در سال ۹۶ روی چه عددی می‌ایستد؟

جزئیات نرخ سود بانکی جدید مصوب برای همه بانک‌ها

کاهش نرخ سود سپرده های بانکی؛ گریبانگیر مستاجران!

سیف: نرخ سود بانکی به زودی یک رقمی می‌شود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..