تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض بخشی از خط لوله نفت کوره در منطقه اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فنی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه اصفهان گفت: در پی بروز نشتی جزیی روی این خط لوله به آبنیل، محل نشتی مهار و قسمت معیوب لوله تعویض شد.

محمد مذهب جعفری افزود: پس از مشخص شدن محل نشتی، گروه تعمیرات خط منطقه با بستن پچ 12 اینچ نشتی موقت مهار شد و این خط لوله مجدد در سرویس قرار گرفت.

وی گفت: دراین تعمیرات مواد داخل لوله در مرکز انتقال نفت شماره 8 تخلیه شد و پس از آن با برش چهار و نیم متر از لوله و تعویض بخش آسیب دیده  خط لوله نفت کوره آماده بهره برداری شد.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان یکی از مناطق 12 گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که از سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرده و در 10کیلومتری شمال‌شهر اصفهان کنار پالایشگاه اصفهان و در ارتفاع هزار و 697 متری از سطح دریا واقع شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض بخشی از خط لوله نفت کوره در منطقه اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..