تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیربرنامه های بازیکن استقلال به مذاکره او با پرسپولیس واکنش نشان داد

مدیربرنامه‌های هافبک استقلال گفت: «مذاکرات‌مان را با پرسپولیس انجام دادیم اما باشگاه استقلال رضایت نامه باقری را صادر نکرد.»

واکنش به مذاکره باقری با پرسپولیس

علیرضا منصوریان در حاشیه نشست خبری قبل از بازی تیمش با صبای‌ قم گفت که برانکو ایوانکوویچ به دنبال فرشید باقری است و از طرفی سرمربی پرسپولیس در واکنش به این صحبت‌ها تاکید کرد مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان روبه‌اتمام است کار غیرحرفه‌ای نیست و باقری هم بازیکن خوبی است.

این نقل قول‌ها باعث شد مدیر برنامه‌های فرشید باقری واکنش داده و مذاکره پرسپولیس با باقری را تایید کند. او اظهار داشت: «در نیم‌فصل 11 باشگاه لیگ برتری علاقمند به جذب فرشید باقری بودند که پرسپولیس هم یکی از آنها بود. مذاکرات‌مان را با این باشگاه‌ها انجام دادیم اما باشگاه استقلال رضایت نامه باقری را صادر نکرد.»

وی افزود: «هم‌اکنون شرایط باقری در استقلال خوب است و منصوریان هم از وی رضایت کامل دارد. با توجه به این قضیه دلیل ندارد او بخواهد راهی تیم دیگری شود.»

مدیربرنامه‌های باقری در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با این بازیکن قراداد داخلی امضا کرده است، یادآور شد: «باقری یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قراداد دارد و از لحاظ قانونی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. ضمن اینکه او اگر بازیکن آزاد هم بود از لحاظ اخلاقی درست نبود با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند.»

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیربرنامه های بازیکن استقلال به مذاکره او با پرسپولیس واکنش نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..