تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ: انتقاد از تاکتیک برایم غیرقابل تحمل است

کد خبر: ۵۱۳۴۲۴

۴۱۷  بازدید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، انتقادات از تیمش مبنی بر اینکه آنها انعطاف پذیر نیستند را به کلی رد کرد.

ورزش سه: پس از نتایج ضعیفی که لیورپول در سال 2017 کسب کرد و از کورس قهرمانی خارج شد، انتقادات بسیاری از کلوپ به عمل آمد. با این حال تیم او در حال حاضر در 6 بازی اخیرش شکست نخورده و در رده سوم لیگ قرار گرفته است. آنها یکشنبه به مصاف وست بروم خواهند رفت و کلوپ، انتقادات از تیمش را رد کرد.

او گفت:" اگر کسی راجع به پلن A یا B صحبت کند، واقعا متوجه نخواهم شد. واقعا نمی‌فهمم. در واقع اگر کسی راجع به این مسائل با من صحبت کند، احترامش ر

ا نزد من از دست خواهد داد. در این پاس در بیشتر بازی ها مالکیت توپ از آن ما بود، بازی های زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم مثل بازی با هال سیتی و لستر که فوتبال فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم.بهترین بودن در فوتبال خیلی به تاکتیک نیست، بلکه به این است که خودتان با فوتبال چگونه اید."

کلوپ در آستانه سالگرد فاجعه هیلزبرو گفت:" امسال اولین سالی است که مراسم در آنفیلد برگزار نخواهد شد. در حقیقت این مراسم در ملوود برگزار می‌شود. ما به عنوان تیم، تمرینات را متوقف کرده و به جان باختگان احترام خواهیم گذاشت."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ: انتقاد از تاکتیک برایم غیرقابل تحمل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..