تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلوده‌ترین و سالم‌ترین مناطق پایتخت

به گزارش افکارنیوز،

دستگاههای سنجش آلاینده‌ها نشان می‌دهد که وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز (شنبه 266 فروردین) به وضعیت ناسالم برای گروههای حساس رسیده است.

امروز عدد شاخصهای ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بر روی 101 قرار دارد  که بیانگر ناسالم شدن کیفیت هوا برای گروههای حساس است و در چنین وضعیتی به بیماران قلبی و ریوی، کودکان، زنان باردار و افراد میانسال توصیه می‌شود که به‌طور جد از تردد در مراکز پرجمعیت و پرترافیک خودداری کنند.

بدین سبب ساکنان استان تهران برای چهارمین روز در فروردین سال 96 هوای ناسالم را تجربه می‌کنند در حالی که طی مدت مشابه سال گذشته حتی یک روز هم کیفیت هوا ناسالم را شاهد نبودیم.

امروز شاخصهای سنجش آلاینده‌ها نشان می‌دهد منطقه 17 تهران آلوده‌ترین و نارمک (منطقه چهار) سالم‌ترین نقاط تهران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلوده‌ترین و سالم‌ترین مناطق پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..