تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اذعان عربستان سعودی به نپذیرفتن آتش‌بس در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، در حالی که ائتلاف سعودی پیش از این جنبش انصارالله یمن را به نقض آتش‌بس متهم می کرد سخنگوی ائتلاف متجاوز به این کشور و معاون وزیر دفاع عربستان اذعان کرد ریاض آتش‌بس در یمن را نمی‌پذیرد. 

«احمد عسیری» در نشستی خبری در پاریس گفت: حضور شبه‌نظامیانی در یمن را که مانند شبه‌نظامیان حزب‌الله در لبنان، توانایی نظامی داشته باشند، نخواهیم پذیرفت. ائتلاف، آتش‌بس در یمن را با کودتاچیان نخواهد پذیرفت. 

عسیری در اظهاراتی مداخله‌جویانه افزود: اوضاع نظامی در یمن به طور مستمر در حال تغییر است. متأسفانه رسانه‌های فرانسوی این طور وانمود می‌کنند که اوضاع نظامی در یمن به حالت ثبات و رکود رسیده است و هیچ پیشروی نظامی صورت نمی‌گیرد و به همین علت باید اوضاع فعلی در یمن را بپذیریم و با «کودتاچیان» مسامحه کنیم و کودتاچیان را مانند نمونه حزب‌الله بپذیریم.

سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن اضافه کرد: یعنی شبه‌نظامیانی در یمن باشند که بخشی از دولت را تشکیل دهند و همزمان نیروی نظامی خود را حفظ کنند و هر زمان که با دولت اختلاف پیدا کردند، خواست خود را با زور تحمیل کند. این مسئله در یمن قابل قبول نیست و ما چنین چیزی را نخواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اذعان عربستان سعودی به نپذیرفتن آتش‌بس در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..