تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره پویاگران انقلاب؛ حمایت از هنرمندان توانمند عرصه دیجیتال

مهدی جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی را نخستین جشنواره در حوزه گرافیک کامپیوتری خواند و افزود: این جشنواره به منظور شناسایی و حمایت از هنرمندان توانمند در عرصه های دیجیتال، اشتغالزایی و اقتصاد پویا برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره با نگاهی محتوایی به موضوعات ارزشی و انقلابی بود، اضافه کرد: جوانان توانمندی در عرصه فضای مجازی و حوزه فناوری های نوین داریم که می توانیم با برگزاری این جشنواره ها، این خودباوری را در جوانان ایجاد کنیم تا به تولید بومی دست یابیم.
جعفری ادامه داد: این جشنواره با زمینه سازی فعالیت هنرمندان عرصه هنرهای دیجیتال و به اشتراک گذاری دانش های آن، در پی تحقق اقتصاد پویانمایی و بازی های رایانه ای در کشور با نگاه حمایتی به تولید داخلی است.
وی با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت و استعداد جوانان شهرستانی از دیگر اهداف این جشنواره بوده است گفت: از هنرمندان شهرستانی که استعدادهایی در زمینه اقتصاد پویا دارند، حمایت و سعی می کنیم تا برای آنها اشتغالزایی و تولیداتشان بازگشت سرمایه داشته باشد.
رئیس مرکز هنرهای رقومی بسیج در ادامه گفت: اختتامیه جشنواره پویاگران هفته اول اردیبهشت ماه در تهران برگزار و برگزیدگان معرفی و تجلیل می شوند.
آثار راه‌ یافته به ' مرحله نهایی داوری ' جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف به شرح زیر اعلام شد.
در بخش بازی بهترین بازی pc:بردیا، شیطان در پایتخت، ایران 57،عملیات شناسایی و بهترین بازی اندرویدی: نبرد هور، هشتمین حمله ، محله با صفا، مدا ، جنگ زرهی، شاهین، جرینگ لند و مهدیار است.
در بخش نرم افزار: مردان ماندگار، محمد (ص) کیست ، قصه بافی، عطر جبهه، کوله بار در بخش بهترین طراحی هنری:شاهین ، ایران 57، محله با صفا ، مهدیار،جنگ زرهی در بخش موشن گرافیک، فرهنگ مصرف فرهنگ تولید، حماسه نادر، گزینه ملی، از منا تا صنعا، حق مسلم و امر به معروف و نهی از منکر.
بهترین پویانمایی، وای فای، بیشه، برزیلی های آبادان، هفت شنبه بازار، تاریخ مستطاب و گردان تک نفره همچنین بهترین فیلمنامه وای فای ، برزیلی های ابادان، کشف قاره، تولدا اسرائیل و بیشه همچنین بهترین پویا نمایی در بخش مستقل: آنتراکت،بابا نظر،هراس، جنگ جهانی سوم، سکو، مزرعه شادی و بهترین فیلمنامه :سکو، مزرعه شادی، جنگ جهانی سوم ، هراس، انتراکت، بابا نظر. در بخش داستان مصور:ابوزینب، فرشته های زمینی، کتاب سرو، خورشید زنده است و سردار ایرانی
بخش نگاه ویژه بسیج: دو نفر بر فراز یک منبر، گردان تک نفره، بهنام، خشم شب و قفسی برای پرواز.
بخش نگاه ویژه مدافعان حرم: مدافعان حرم، قصه بابا، این الفاطمیون، ردپای فرشته
فراهنگ**9338**1027**خبرنگار: صدیقه بهارلو**انتشار: جواد دهقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره پویاگران انقلاب؛ حمایت از هنرمندان توانمند عرصه دیجیتال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..