تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اشباحی که دیگر بچه‌ها را نمی‌ترسانند!

ماجرای اشباحی که دیگر بچه‌ها را نمی‌ترسانند!ریحانه جعفری مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های خود در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: مجموعه چهار جلدی «نجات اشباح» نوشته اندرو موری توسط نشر چرخ و فلک چاپ می‌شود. ماجراهای این مجموعه با مضامین دوستی، یاری و نجات همنوع باعث می‌شود که بچه‌ها ترس از اشباح را کنار بگذارند و برای حل مشکلات دنبال ایده‌های نو باشند.


وی افزود: همچنین مجموعه شش جلدی «ماجراهای من و برادرم» نوشته ماری لوییز از دیگر آثار من در این نمایشگاه است. در این کتاب سام از خواهرش استلا پرسش‌های به ظاهر معمولی ولی در واقع فلسفی می‌کند و استلا با زبان و فهم کودکانه‌اش به آنها جواب می‌دهد.

این مجموعه که با تصویرگری فوق‌العاده نویسنده همراه است، توسط انتشارات علمی فرهنگی چاپ می‌شود. کتاب «پسری که با پیراناها شنا کرد» هم کتاب دیگر ترجمه شده من است که نویسنده آن دیوید آلموند و ناشر آن نشر هوپا است.  آلموند در این کتاب با ظرافت جهان‌بینی خود از هستی را مطرح می‌کند.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اشباحی که دیگر بچه‌ها را نمی‌ترسانند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..