تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی

کد خبر: ۵۱۳۲۸۷

۱۰۶  بازدید

هیچ چیز مانند مزارع پهناور گل لاله در هلند نمی تواند روح بهار را به نمایش بگذارد. عکاس آزاد اهل آمستردام «بی ناگی» در مجموعه تصاویر رنگارنگ خود به بررسی زیبایی بی پایان این باغ های مشهور جهان می پردازد.

برترین ها: هیچ چیز مانند مزارع پهناور  گل لاله در هلند نمی تواند روح بهار را به نمایش بگذارد. عکاس آزاد اهل آمستردام «بی ناگی» در مجموعه تصاویر رنگارنگ خود به بررسی زیبایی بی پایان این باغ های مشهور جهان می پردازد. او در هریک از عکس های جذاب خود زیبایی موزاییکی و چند رنگ مزارع گل هلند را نمایش می دهد. عکس های او عمدتا روی چیدمان طبقه ای باغ های لاله سنتی تمرکز دارند که در نتیجه حومه هلند را به شکل نوارهای رنگین کمان در می آورند. تصاویر دیگر او منظره کلوزآپ از گل های لاله ارائه می دهند که به عنوان بررسی رنگ و تاکیدی بر روی شکوفایی گلبرگ ها عمل می کند. ناگی برای گرفتن این عکس ها با دوچرخه به مناطق اطراف آمستردام سفر کرده است. عکس های زیبا و رنگارنگ مزارع لاله هلند را در این مطلب مشاهده می کنید.

تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی  تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دیدنی از مزارع زیبای لاله هلندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..