تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید

کد خبر: ۵۱۲۵۴۲

۳۹۳  بازدید

شب قبل از اینکه زوج فلوریدایی جسیکا و تایلر براون ازدواج کنند مارگارت، مادربزرگ عروس دچار حمله قلبی شد.

برترین ها: شب قبل از اینکه زوج فلوریدایی جسیکا و تایلر براون ازدواج کنند مارگارت، مادربزرگ عروس دچار حمله قلبی شد. این حمله باعث شد مادربزرگ در بیمارستان بستری شود و نتواند به مجلس عروسی بیاید، بنابراین عروس و داماد تصمیم گرفتند جشن ازدواجشان را پیش او ببرند.

وقتی مادربزرگ 70 ساله در بیمارستان بستری شد، نوه دل شکسته او به راه هایی فکر کرد که او را به مراسم خود بیاورد. ندیدن مادربزرگ در جشن عروسی هیچ یک از گزینه های او نبود. این زن او را بزرگ کرده و تبدیل به کسی کرده که اکنون هست. او برای جسیکا همه چیز بود. در حالیکه ایده هایی مثل تماس ویدئویی مطرح می شد آن ها تصمیم گرفتند آخر شب به ملاقات او در بیمارستان بروند. بنابراین عروس و داماد ساعت 10:30 شب با مهمان ها خداحافظی کردند و به بیمارستان رفته و مارگارت را در اتاقش غافلگیر کردند. تصاویری از این لحظه زیبا و دلگرم کننده را در این مطلب مشاهده می کنید.

جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید  جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید  جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید  جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن عروسی که در بیمارستان به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..