تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی دایی و پاسخ محترمانه او به علی کریمی! +عکس

علی دایی در اینستاگرام محترمانه پاسخ حرف های اخیر علی کریمی را دارد.

علی دایی و  پاسخ محترمانه او به علی کریمی

 به دنبال مطالب انتقادی علی کریمی علیه علی دایی ، اینبار دایی در صدد پاسخگویی برآمد و در اینستاگرام خود پاسخ حرف های علی کریمی را به صورت کاملا محترمانه داد. دایی در پاسخ خود حتی تاکید کرده که او را دوست دارد.

«در مورد صحبت های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ایشون درباره من صحبت کنه. من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیر فوتبالی باید به اونها بگه خائن. کاش آقای کریمی بر اساس کینه های قبلی اظهار نظر نکنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع کنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه
‎من همیشه در قبال هجمه و حمله غیر فوتبالی ها به فوتبالی ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می زنم.
‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیوهست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم
‎ما فوتبالی ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته،
‎علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی دم چون اون رو به نفع غیرفوتبالی های مساله دار می دونم.
‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم .در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی ها ممکن است اختلاف و سوء تفاهماتی پیش بیاد اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم.
‎انشاالله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال میان و میرن و جایگاهی نداشته و ندارند.
‎خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند.»

 علی دایی و پاسخ محترمانه او به علی کریمی

جام جم آنلاین

اخبار مرتبط:

دعوای علی دایی و علی کریمی اینبار بر سر اینستاگرام!! + عکس

عکس های دیدنی از عروسی علی دایی ( قدیمی اما جالب )

علی دایی و انتشار عکسی در کنار علی کریمی

کنایه عجیب علی کریمی| منظور علی دایی بود؟ +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی دایی و پاسخ محترمانه او به علی کریمی! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..