تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر درگذشت عارف لرستانی

علت فوت عارف لرستانی عارف لرستانی درگذشت دلیل مرگ عارف لرستانی آیا عارف لرستانی فوت کرده

خبر فوت عارف لرستانی بازیگر مشهور سینما و تلوزیون

بازیگر و طنز پرداز عارف لرستانی درگذشت

بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را با آثار مهران مدیری میشناسیم در سن ۴۵ سالگی درگذشت.علت فوت عارف لرستانی عارف لرستانی درگذشت دلیل مرگ عارف لرستانی آیا عارف لرستانی فوت کرده علت فوت عارف لرستانی عارف لرستانی درگذشت دلیل مرگ عارف لرستانی آیا عارف لرستانی فوت کرده

عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به دلیل ایست قلبی در خواب درگذشت.

سپند امیرسلیمانی در این رابطه گفت:متاسفانه این خبر درست است و همه در شوک هستیم. این خبر را از همسر این بازیگر جویا شدیم که متاسفانه خبر درگذشت این بازیگر صحت دارد.

عارف لرستانی متولد 15 بهمن 1350 در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد.

ارسال شده در 26 فروردین 1396 توسط دکتر سلام با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر درگذشت عارف لرستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..