تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی:آزادی ثبت نام نبايد موجب تبليغ عليه مردم شود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود پستی را به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داد و با برشمردن برخی از موارد ثبت نام در روزهای نخستین ثبت نام انتخابات، بازتاب وسیع رسانه‌ای این موارد را توهین به مردم دانست.

 رضایی نوشت:" توهین به مردم؟! اين كه روز اول ثبت نام در انتخابات، فردی با دعوی خدايی و روز دوم، شخصی با ادعای پيامبری ثبت نام كند؛ ديگری بچه اش را برای ثبت نام بياورد و از عده ای روانپريش، فيلم و عكس تهيه و در رسانه های داخلی و خارجی به عنوان نامزد های انتخابات منتشر شود، هم توهين به مردم و هم تمسخر مردم سالاری است. آزادی ثبت نام نبايد موجب تبليغ عليه مردم شود. مسؤولان وزارت كشور، شورای نگهبان و رسانه ها بايد از اين نوع تبليغات جلوگيری كنند ."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی:آزادی ثبت نام نبايد موجب تبليغ عليه مردم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..