تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان

به گزارش افکارنیوز،

 محمد یوسفی با بیان اینکه قیمت این کالا تا اواسط اردیبهشت ماه تغییر چندانی نخواهد داشت، اظهارداشت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، شاهد تغییر قیمت مرغ خواهیم بود.  

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تقاضا کم و تولید زیاد است، گفت: همین امر سبب شده قیمت مرغ تغییر چندانی نداشته باشد.  

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی قیمت این کالا را در مراکز عمده فروشی ۶۲۰۰ تومان و نرخ مرغ زنده را نیز حدود ۴۷۰۰ تا ۴۸۰۰ تومان اعلام کرد.  

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صادرات مرغ در ۶ ماهه دوم سال ۹۵ نسبت به ۶ ماهه اول این سال، افت زیادی داشت، افزود: دلیل این مساله نیز ممنوعیت صادرات مرغ و تخم مرغ در پی شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بود.  

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر نیز صادراتی در این زمینه نداریم، ادامه داد: تا زمانی که ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت دام از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان پاک اعلام نشود، همچنان صادرات ما متوقف خواهد بود.  

یوسفی با بیان اینکه در سال ۹۴؛ ۸۰ هزار تن مرغ از کشور صادر شد، ابن عدد را در سال ۹۵؛ حدودا ۳۰ هزارتن کمتر و تقریبا ۵۰ هزارتن اعلام کرد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..