تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک تیم ملی به لیگ برتر هم بی فایده بود

کد خبر: ۵۱۳۲۳۲

۲۵۷  بازدید

کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده‌بندی لیگ‌های برتر فوتبال آسیا را اعلام کرد که در این رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان رده‌ای بهتر از هشتمی در آسیا کسب نکرد و این در حالی است که قریب به 5 سال است تیم ملی کشورمان در رده نخست فوتبال آسیا قرار گرفته بود و در آخرین رده‌بندی فیفا هم ضمن حفظ این عنوان مهم، توانست فاصله امتیازی بسیاری با رده دوم این رده‌بندی به وجود بیاورد.

ایران ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده‌بندی لیگ‌های برتر فوتبال آسیا را اعلام کرد که در این رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان رده‌ای بهتر از هشتمی در آسیا کسب نکرد و این در حالی است که قریب به 5 سال است تیم ملی کشورمان در رده نخست فوتبال آسیا قرار گرفته بود و در آخرین رده‌بندی فیفا هم ضمن حفظ این عنوان مهم، توانست فاصله امتیازی بسیاری با رده دوم این رده‌بندی به وجود بیاورد. هر چقدر که تیم ملی کشورمان در طول سال‌های اخیر با هدایت کارلوس کی‌روش توانسته رتبه فوتبال کشورمان را در آسیا بالا برده و به رده اول این ورزش برساند متاسفانه در طول همین سال‌ها لیگ برتر کشورمان در آسیا روزهای پرتلاطمی را سپری کرده و هر سال بحث کم شدن سهمیه لیگ برتر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، کابوس تیم‌هایی شده است که با هزار زحمت توانستند خود را به رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر برسانند تا با حضور در آسیا خودنمایی کنند اما متاسفانه علاوه بر وجود دلهره و نگرانی بابت کم شدن سهمیه، نمایندگان کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هرگز نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و معمولا در مرحله اول یا دوم رقابت‌ها از این میادین حذف شدند. با آنچه که در مورد تیم ملی کشورمان در آسیا و رده‌بندی فیفا شاهد هستیم بدون اغراق باید گفت که این وضعیت نامطلوب لیگ برتر فوتبال کشورمان در آسیا، هشتمی در آسیا و دلهره و نگرانی همیشگی برای کم شدن سهمیه فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا، دست پخت مربیان وطنی و بخصوص فدراسیون فوتبال کشورمان است.


اوضاع لیگ برتر فوتبال کشورمان، همانطور که از رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص است، آنقدر خراب است که حتی کمک تیم ملی به لیگ برتر هم فایده‌ای برای این لیگ نداشته و جایگاه بهتری نصیب کشورمان نشد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا امتیازات کسب شده برای لیگ‌های برتر آسیا، 90 درصد شامل آیتم‌هایی مثل نتایج نمایندگان کشورها در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا و سایر آیتم‌های حرفه‌ای است و 10 درصد امتیازات مربوط به نتایج تیم ملی آن کشور و رده‌بندی آن در فیفا است، با این اوصاف و با نتایج و رده‌ای که تیم ملی کسب کرده، تمام کمکی که تیم ملی می‌توانسته، به لیگ برتر کرده است که با این وجود باید این هشتمی در بین 10 کشور را به مربیان وطنی و فدراسیون فوتبال تبریک گفت!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک تیم ملی به لیگ برتر هم بی فایده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..