تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت گوهر خیراندیش پس از جراحی

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بروز حادثه برای گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت و مطرح سینما و تلویزیون که سر صحنه فیلم بهروز افخمی اتفاق افتاد بار دیگر زنگ خطر را برای در نظر گرفتن مراقبت های بیشتر و پوشش های پزشکی قابل اتکا هنگام فیلمبرداری در پروژه های مختلف را یادآور شد.

گوهر خیراندیش امروز به خاطر مصدومیت سر صحنه فیلمبرداری زیر تیغ جراحی رفت که خوشبختانه پس از عمل حال عمومی این بازیگر محبوب مساعد گزارش شده است. این بازیگر در پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

پس از این اتفاق کمند امیرسلیمانی به عیادت خانم گوهر خیر اندیش رفته و عکسی با وی گرفت   و آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر و توضیحاتی در خصوص این حادثه ارادئه داد و  ابراز امیدواری کرد که این بازیگر هر چه سریعتر سلامتیشان را بدست بیاورند.

کمند امیرسلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" گوهر جان عزيزم سر صحنه فيلمبردارى پاشون پيچ خورد و شکست و…… حالا بعد از عمل و پين گذاشتن مثل هميشه خوش اخلاق و مهمان نواز از ما داره پذيرايى ميکنه. اميدوارم هر چه سريعتر سلامتيشون رو به دست بيارن."

آخرین وضعیت گوهر خیراندیش پس از جراحی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت گوهر خیراندیش پس از جراحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..