تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص اعتبار برای طرح‌های کلان ملی از بودجه جدول ۱۴ / طرح‌های کلان ملی اعتبار مستقلی ندارد

محمدحسین امید سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بودجه اختصاص یافته به طرح‌های کلان ملی در وزارت علوم اظهار داشت: هر سال برای طرح‌های کلان ملی یک بودجه اختصاصی تعلق می‌گرفت، اما در سال ۹۵ بر طبق قانون بودجه جدول ۱۴، هفت هزار میلیارد تومان قرار بود بخشی از اعتبارات را از محل اوراق ابلاغ شود، ولی متأسفانه تا به امروز به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی بیان کرد: اگر در همین فرصت باقی مانده بودجه جدول ۱۴ به نتیجه‌ای برسد و محقق شود برای طرح‌های کلان ملی از همین جدول بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم عنوان کرد: طرح‌های کلان ملی باید به صورت متمرکز در شورای عتف قرار بگیرد و اعتبار این طرح‌ها توسط این شورا اختصاص پیدا کند.

وی گفت: طرح‌های کلان ملی اعتبار مستقلی ندارد و همه اعتبارات خود را از سال ۹۵ از بودجه جدول ۱۴ و با دستور شورای عتف می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص اعتبار برای طرح‌های کلان ملی از بودجه جدول ۱۴ / طرح‌های کلان ملی اعتبار مستقلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..