تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین رنکینگ فوتبال آسیا، ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال ایران همچنان در رده هشتم آسیا قرار دارد. در این رده بندی مجموع عملکرد فوتبال باشگاهی و ملی کشورهای قاره آسیا مورد ارزیابی قرار گرفته است. جدیدترین رنکینگ فوتبال آسیا/ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت
در این رده بندی، فوتبال ایران پس از کشورهای امارات، کره جنوبی، قطر، عربستان، چین، ژاپن و استرالیا در رده هشتم قرار دارد. گفتنی است این رده بندی می تواند به عنوان زنگ خطری برای کاهش سهمیه آسیایی کشورمان تلقی شود و اگر نتایج چهار تیم ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتواند نظر مثبت کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کند امکان کاهش سهمیه فوتبال ایران در مسابقات فصل آینده وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین رنکینگ فوتبال آسیا، ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..