تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ايران، روسيه و سوريه حمله اخير آمريکا به سوريه را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه در پایان نشست سه جانبه در مسکو ضمن محکوم کردن حمله اخیر آمریکا به سوریه بر حل سیاسی بحران این کشور، مبارزه با تروریسم و ضرورت کمکرسانی به مردم سوریه تأکید کردند.

پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی اعلام کرد این نشست میان محمدجواد ظریف، سرگئی لاوروف و ولید المعلم، وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه روز جمعه پشت درهای بسته و در چارچوب راهبرد حل سیاسی بحران سوریه برگزار شد و پس از این نشست کنفرانس خبری سه جانبه برگزار شد.

وزیر خارجه ایران در این نشست خبری با اشاره به اینکه ایران خود قربانی تسلیحات شیمیایی بوده است، گفت حادثه شیمیایی خان شیخون سوریه باید موردبررسی و تحقیق قرار گیرد.

ظریف افزود: بر مبارزه با تروریسم تأکید میکنیم که امروز نه تنها در سوریه که در سن پترزبورگ و آلمان هم قربانی می گیرد. وزیر خارجه ایران با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه گفت: نتایج اقدامهای یکجانبه در دهه گذشته مشخص شده که زیانهای زیادی در منطقه ایجاد کرده است.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز در این نشست خبری گفت: ایران، روسیه و سوریه برای حل سیاسی بحران سوریه هماهنگ و همگرا هستند. ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه هم ضمن محکوم کردن حمله اخیر آمریکا به پایگاه الشعیرات در استان حمص گفت دمشق با انجام تحقیقات مستقل و فوری در مورد حادثه خان شیخون موافق است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه ایران، ظریف پیشتر در روز جمعه گفتگوهای جداگانه با همتایان روسی و سوری داشت.

وزیر خارجه ایران در دیدار با سرگئی لاوروف با اشاره به حادثه خان شیخون گفت: استفاده از بهانه حمله شیمیایی برای اقدام یکجانبه و غیرقانونی علیه سوریه محکوم است و لازم است بیطرفانه به این موضوع رسیدگی شود تا حقیقت روشن گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ايران، روسيه و سوريه حمله اخير آمريکا به سوريه را محکوم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..