تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین خواستار ازسرگیری مذاکرات در بحران کره شمالی شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز جمعه گفت ازسرگیری مذاکرات میان طرف های دخیل در مناقشه شبه جزیره کره هم برای چین و هم برای روسیه مهم است زیرا تنش ها در این منطقه شدت گرفته است.


به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از پکن ، وی افزود چین آماده همکاری نزدیک با روسیه به منظور کمک به بهبود اوضاع سیاسی در شبه جزیره کره و ازسرگیری گفتگوها است.


وزارت امور خارجه چین اعلام کرد وانگ یی در گفتگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد جلوگیری از جنگ و ناآرامی در شبه جزیره کره هم به سود چین و هم روسیه است. بازگشت همه طرف های مربوطه در این بحران به میز مذاکره هدف مشترک چین و روسیه است.

وانگ یی خواستار ازسرگیری مذاکرات میان طرف های دخیل در بحران کره شمالی شد ­تنش ها در شبه جزیره کره سال 2016 پس از آنکه کره شمالی تعدادی آزمایش موشکی و هسته ای انجام داد شدت گرفت.


نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد ماه گذشته گفت آمریکا تمایلی به ازسرگیری مذاکرات شش جانبه درباره برنامه هسته ای کره شمالی ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین خواستار ازسرگیری مذاکرات در بحران کره شمالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..