تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل لباس بارداری آمل کلونی روی فرش قرمز

امل علم الدین Amal Alamuddin و جرج کلونی George Clooney در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۴ در ونیز ایتالیا مراسم عروسی خود را جشن گرفتند. امل کلونی به تازگی باردار است و به همین بهانه مدل لباس بارداری او را روی فرش قرمز گردآوری کرده ایم.

مدل لباس بارداری آمل کلونی Amal Clooney

امل رمزی کلونی Amal Ramzi Alamuddin أمل علم الدین‎؛ متولد ۳ فوریهٔ ۱۹۷۸ یک وکیل اهل بریتانیا است. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از موکلان وی می‌توان به جولین آسانژ مؤسس ویکی‌لیکس اشاره کرد.

در ۲۸ آوریل ۲۰۱۴ امل و جرج کلونی به نامزدی یکدیگر درآمدند و در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۴ در ونیز ایتالیا مراسم عروسی خود را جشن گرفتند. امل کلونی به تازگی باردار است و به همین بهانه مدل لباس بارداری او را روی فرش قرمز گردآوری کرده ایم.

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 1

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 1

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 2

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 2

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 3

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 3

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 4

مدل لباس بارداری امل کلونی Amal Clooney روی فرش قرمز - عکس شماره 4 

تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل لباس بارداری آمل کلونی روی فرش قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..