تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز دختر جوان به راننده تاکسی در ماشین

تجاوز دختر جوان به راننده تاکسی در ماشین تجاوز دختر جوان به راننده تاکسی در ماشین 

دختر جوان وقتی در داخل تاکسی نشست شروع به انجام حرکات تحریک آمیز جنسی برای راننده نمود تا بتواند نیت خود را عملی کند. پلیس ایالت اوهایو ایالات امریکا زنی را به جرم تجاوز و سرقت از راننده تاکسی بازداشت کرد.به گزارش اسپوتنیک دیلی میل نوشت این اتفاق 28 ژانویه سال جاری رخ داده هست اما رسانه ها ناکنون از آن بی خبر بودند.

تجاوز دختر جوان به راننده تاکسی در ماشین

 به گزارش پارس ناز بریتنی کارتر 23 ساله با همدستان سیاهپوست خود از کمپانی ترینیتی اکسپرس کاب سرویس درخواست تاکسی کردند که در هنگام حرکت اتومبیل، کوری جکسون 20 ساله که یکی از سرنشینان این تاکسی بود حرکات تحریک آمیز خود را آغاز کرد و دو دوست دیگر به این ماجرا اضافه شدند و در این هنگام 32 دلار از جیب راننده 29 ساله دزدیدند و محو شدند.

به گزارش اسموکینگ گان راننده پس از این اتفاق با مراجعه به پلیس از اقدامات جنسی کارتر همراه با تهدید و سرقت 32 دلار از جیب وی خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز دختر جوان به راننده تاکسی در ماشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..