تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری تحت پوشش فال گیری در فضای سایبر

وی اضافه کرد: این کلاهبرداران طی ارتباط با مخاطبان خود و شنیدن درد دل‌های آنان و گرفتن اطلاعاتی از خود آنان اقدام به بازگوکردن و یا به نحوی گرفتن فال از آنها میکنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه گرفتن فال افراد ریشه در خرافات دارد، خاطرنشان کرد: هدف کلاهبرداران صرفاً اخاذی از افراد می‌باشد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: در این شیوه فال گیری شخص کلاهبردار وجهی را بابت دعا و قربانی کردن از مخاطبین می‌گیرد و از وی می‌خواهد تا وجه را به حسابش واریز نمایند و پس از گرفتن وجه دیگر پاسخگو نیستند.

سرهنگ جمالی در پایان با تأکید بر اینکه پلیس فتا بر فضای سایبر اشرافیت کامل دارد، عنوان کرد: پلیس مصمم است با افرادی که قصد انجام اعمال مجرمانه در فضای سایبری را داشته باشند با قاطعیت برخورد کند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری تحت پوشش فال گیری در فضای سایبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..