تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های ال‌جی، هواوی و اوپو به زودی همراه با حسگر اثر انگشت روی نمایشگر عرضه می‌شوند

اخیرا تلاش های بسیاری صورت گرفته که برای سهولت استفاده از حسگر اثر انگشت، آن‌ها را در دل نمایشگر قرار دهند. شرکت های زیادی در این زمینه تلاش کردند اما هنوز نمونه عملی آن را در بازار نمی‌بینیم. طبق جدیدترین اخبار به دست آمده انگار قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک این مهم به حقیقت بپیوندد.

حسگر اثر انگشت ترکیب شده با صفحه‌ نمایش قطعا گام بزرگی در زمینه امنیت گوشی‌های هوشمند است. حالا شرکت CrucialTec ادعا می‌کند توانسته یک حسگر اثر انگشت شفاف بسازد. این شرکت موفق شده حساسیت لمسی بخشی از صفحه‌ نمایش گوشی‌های هوشمند را به نحوی افزایش دهد که قادر به اسکن اثر انگشتان دست باشد. به ادعای این شرکت اضافه کردن این فناوری به صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند اقتصادی و قابل تولید انبوه بوده و به این ترتیب می‌توانیم به‌ زودی شاهد عرضه گوشی‌هایی با این فناوری باشیم تا دیگر محبور به قرار دادن حسگر اثر انگشت در حاشیه پایینی و یا پشت نباشیم. بد نیست بدانید شرکت مذکور، تولید کننده حسگرهای اثر انگشت گوشی‌های ال‌جی، هواوی و اوپو بوده و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت پرچم‌داران آینده این برندها مانند LG V30 و Mate 10 از این فناوری جدید بهره ببرند.

به گفته CrucialTec این شرکت توسعه فناوری حسگر اثر انگشت در صفحه‌نمایش یا DFS را از سال 2012 آغاز کرده و حالا با موفقیت این پروژه به دنبال ثبت پتنت‌ها و حق اختراع به منظور تولید انبوه است. گفتنی است سامسونگ نیز با سرمایه‌گذاری در شرکت Synaptics به دنبال فناوری مشابهی بود که ظاهرا به دلیل تاخیر در تحویل آن در گلکسی S8 مورد استفاده قرار نگرفت و شایعه شده که نوت 8 از این فناوری بهره خواهد برد. گفته می‌شود فناوری DFS اولین بار در گوشی‌های چینی ظاهر خواهد شد اما در صورت موفقیت قطعا به محصولات شرکت‌های بزرگ‌تر نیز خواهد آمد.

جواد بالویی

۱۹ سالمه اهل مازندران و ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوست دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های ال‌جی، هواوی و اوپو به زودی همراه با حسگر اثر انگشت روی نمایشگر عرضه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..