تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان ثبت نام و مبلغ بن کارت دانشجویی سال 96+جزئیات

زمان ثبت نام و مبلغ بن کارت دانشجویی سال 96+جزئیات

مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی 1،000،000 هزار ریال است که 400،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 600،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 1750،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

جهت حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای خود مراجعه نمایید.

گفتنی است؛ زمان برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران 13 الی 23 اردیبهشت ماه می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان ثبت نام و مبلغ بن کارت دانشجویی سال 96+جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..