تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیامک عباسی: به اسم من زن گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته در یک کنسرت بالاخره از چهره‌اش رونمایی کرد. خواننده‌ای که سال‌ها فعالیت می‌کرد، اما هودارانش فقط صدای او را می‌شنیدند و فقط یک اسم از او می‌دانستند؛ سیامک عباسی.

او با حضور در برنامه  «چارگوش» درباره اینکه چرا تصمیم گرفت بالاخره خودش را به هوادارانش نشان بدهد، می‌گوید: «از اول هم قرار نبود خودم را پنهان کنم. اما باید یک دلیلی موجه برای نشان دادن خودم پیدا می‌‌کردم...»

عباسی توضیح می‌دهد: «مورد داشته‌ایم که با اسم من رفته و ازدواج کرده است. حتی یک بار یک توی چشم‌های من زل زد و گفت من سیامک عباسی هستم، خیلی عجیب است، دیده بودم اثر کسی را بدزدند اما هیچ وقت ندیده بودم هویت صاحب اثر را هم بدزدند...»

او در این گفت‌وگو از ماجراهایی پرده برمی‌دارد که در تمام این سال‌های گمنامی تجربه کرده است و البته از برنامه‌هایی می‌گوید که هوادارانش را غافلگیر می‌کند.

برنامه «چارگوش» به سردبیری مهرداد شاملو، اجرای کامبیز طاهری و زهرا عاملی و نویسندگی کتایون کیخسروی به طور اختصاصی روی سایت آپارات قرار می‌گیرد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیامک عباسی: به اسم من زن گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..