تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 رکورد پدیده شکست، 2 طلسم تراکتور

کد خبر: ۵۱۳۰۶۹

۵  بازدید

ورزش سه: تراکتورسازان در هفته 27 مسابقات فوتبال لیگ برتر در مشهد برنده شدند تا امیدهای خود را برای مقام دومی در لیگ زنده نگه دارند .

 باخت در خانه برای پدیده باعث شکسته شدن 2 رکورد رویایی این تیم وشکسته شدن 2 طلسم تلخ برای تراکتورشد شد .

تراکتورسازی بعد از 4 ناکامی در لیگ امسال صاحب یک برد شد ومیزبان خود پدیده را برد وبعد از شش ناکامی تاریخی برابر پدیده برای اولین بار برد را تجربه کرد اما بشنوید از مشهدی ها....

آنها بعد از 5 برد متوالی در مسابقات فوتبال لیگ برابر تیم های حریف در هفته های 22 تا26 ،حالا باختند آن هم در خانه برابر تراکتور سازی ضمن این که در 6بازی گذشته پدیده وتراکتورسازی در مسابقات فوتبال لیگ برتر وجام حذفی 3 سال گذشته ،پدیده همیشه موفق بوده است و5برد ویک مساوی گرفته است وتنها در بازی هفتم بود  که پدیده باخت .

بازیهای گذشته پدیده وتراکتور سازی را مرور می کنیم:

*پدیده 1 تراکتورسازی 0(28 مرداد 93)

*پدیده 3 تراکتورسازی1(17 بهمن 93)

*پدیده 2 تراکتورسازی 1(6آذر 93)

*پدیده 1 تراکتورسازی 0(30 مرداد 94)

*پدیده 2 تراکتورسازی1(18 بهمن 94)

*پدیده 1 تراکتورسازی1(12 آذر 95)

*پدیده 0 تراکتورسازی1(25 فروردین 96)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 رکورد پدیده شکست، 2 طلسم تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..