تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ کودک یک‌ساله پاکدشتی براثر بی‌احتیاطی والدین

مرگ کودک یک‌ساله پاکدشتی براثر بی‌احتیاطی والدینبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند، با بیان اینکه پیش از ظهر امروز کودک یک ساله به نام « امیر» پاکدشتی جان خود را بر اثر بی احتیاطی والدین از دست داد، افزود: سیم برق بدون حفاظ در یک منزل در شهرستان پاکدشت پشت آبگرمکن خانه رها شده بود.

وی ادامه داد: کودک یک ساله که تازه حرکت کردن و راه رفتن را آموخته بود به پشت آبگرمکن رفته و به سیم بدون حفاظ و لخت دست می زند و برق او را گرفته و کودک بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: پلیس به محض اطلاع از این حادثه برای تامین مسائل انتظامی در محل حادثه حاضر شد و با عوامل امدادی در محل نهایت همکاری را کرد اما متاسفانه امیر یک ساله جان خود را از دست داده بود.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، افزود: لازم است والدین عزیز و نیز همه مردم همواره موارد ایمنی را در نظر بگیرند و با بی احتیاطی سبب ورود خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی برای خود و عزیزان نشوند.

آدینه وند گفت: سامانه ۱۱۰ پلیس آماده دریافت هرگونه اخبار و نیز کمک رسانی به مردم عزیز در موارد لازم است.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ کودک یک‌ساله پاکدشتی براثر بی‌احتیاطی والدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..