تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به دنبال رایگان کردن بازی با الاهلی

کد خبر: ۵۱۲۹۷۲

۲۱۴۶  بازدید

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال رایگان کردن تماشای بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

خبرگزاری مهر: مسئولان باشگاه استقلال به دنبال رایگان کردن تماشای بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 تیم فوتبال استقلال شرایط حساسی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و با ۷ امتیاز بعد از الاهلی امارات در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد. استقلال در بازی بعدی خود در این رقابتها روز سه شنبه پنجم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی میزبان الاهلی امارات است و پیروزی در این مسابقه تا حد زیادی صعود آبی پوشان به مرحله بعد را تضمین می کند.

به همین خاطر مسئولان باشگاه استقلال به دنبال رایگان کردن تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی هستند. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با صبای قم، با اعلام این خبر گفت: قصد داریم برای حضور تماشاگران، تماشای بازی در طبقه دوم ورزشگاه را رایگان کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به دنبال رایگان کردن بازی با الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..