تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فشار دوبرابری نهادهای اطلاعاتی آمریکا به مایکروسافت در نیمه دوم ۲۰۱۶

فشار دوبرابری نهادهای اطلاعاتی آمریکا به مایکروسافت در نیمه دوم ۲۰۱۶

به گزارش خبرآنلاین، مدیران غول نرم‌افزاری می‌گویند در نیمه دوم 2016 بیش از 1499 درخواست از سوی مقامات رسمی حکومت دریافت کرده‌اند تا محتوای دیتای کاربران را بر اساس قانون موسوم به FISA به نهادهای اطلاعاتی بفرستند که این دو برابر رقم درخواست‌های قبلی است که از سال 2011 بدین سو شروع‌شده است. (البته آمار کلی نشان می دهد از 17 هزار به 12500 کاهش یافته است.)

دولت ترامپ دامنه اقتدار سازمان‌های جاسوسی تحت قانون FISA را در هفته‌های اخیر موردبررسی مجدد قرار داده و متهم کردن  دولت اوباما به جاسوسی از ترامپ بر این موضوع دامن زده است.

قاضی‌های فدرال می‌توانند در دادگاه موسوم به Foreign Intelligence Surveillance Court بر اساس قانون FISA درخواست دیتای موردنظر را انجام دهند.

چند روز پیش واشنگتن‌پست گزارش داد بر اساس این قانون اف بی آی روابط کارتر پیج مشاور سابق ترامپ را بررسی می‌کند تا به اسناد روابط احتمالی روسیه و کمپین ترامپ دست پیدا کند.

بخشی از این قانون تا آخر 2017 به اتمام می‌رسد مگر اینکه اعضای کنگره آن را تمدید کنند.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فشار دوبرابری نهادهای اطلاعاتی آمریکا به مایکروسافت در نیمه دوم ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..