تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی دیده نشده از دوران مدرسه گلاره عباسی

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلاره عباسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش تصویری خاطره انگیز از دوران دانش آموزیش را منتشر کرد. وی در این عکس با گرفتن 2 گل گلایل به رنگ قرمز و سفید در دستش در کنار معلم و همکلاسی هایش نشسته است. گلاره عباسی در صفحه اینستاگرم خود نوشت:

"این عکس امروز به دستم رسید. دوست‌های قدیمی در یک گروه جمع شدیم و کلی خاطره بازی معلم ما خانم مینا که خیلی دوستشون دارم و همیشه به یادشونم. تا همین چند سال پیش هم ازشون خبر داشتم و کلی دلتنگشونم. امیدوارم هر جا هستند تنشون سالم باشه و لبشون خندان که کلی ازشون یاد گرفتم. امیدوارم یک روزی ببینمشون. من همونم که با گل نشسته."

عکسی دیده نشده از دوران کودکی گلاره عباسی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی دیده نشده از دوران مدرسه گلاره عباسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..