تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ کشته در نشت گاز گچساران/ اسامی مصدومان اعلام شد

۶ کشته در نشت گاز گچساران/ اسامی مصدومان اعلام شد

دکتر پیرحسین کولیوند از تخریب یک واحدمسکونی بر اثر نشست گاز در گچساران خبر داد و گفت: این حادثه در در گچساران محله لبنان در ساعت 9:43 دقیقه به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به اورژانس و گزارش حادثه انفجار منزل مسکونی، بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس اعزام شد به طوریکه 3 دقیقه بعد در محل حادثه حضور داشتند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: تکنسین های اورژانس پس از اقدامات اولیه مصدومین را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند.

وی با اشاره به اعزام هلی کوپتر اورژانس جهت انتقال مصدومین به بیمارستان های یاسوج و بوشهر افزود: به دلیل شدت انفجار منزل مسکونی تخریب و متاسفانه 6 نفر از اعضای خانواده به شدت دچار سوختگی و مصدومیت شده اند.

دکترکولیوند در پایان اسامی و جزئیات مصدومان حادثه را اعلام کرد که به شرح زیر است:

- محمدصادق خنجری 55 ساله 99% سوختگی
- جواهر دیانتی50ساله 98%سوختگی درجه 2

- صابر خنجری 28 ساله 90%سوختگی درجه 2

- رضوان قشقایی 28 ساله 90%سوختگی درجه 2
_ هستی خنجری 2 ساله 65%سوختگی درجه2
- محمد خنجری 30 ساله 98%سوختگی

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ کشته در نشت گاز گچساران/ اسامی مصدومان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..