تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین سرخپوشان پیش از سفر به تبریز برگزار شد

تمرین سرخپوشان پیش از سفر به تبریز برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز جمعه آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به شهر تبریز و دیدار با ماشین‌سازی از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت 10:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکور استیلینوویچ تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی خود برای انجام تمرینات و تاکتیک‌های تیمی را انجام دادند و سپس در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

فوتبال هدفمند بخش بعدی تمرین امروز بود که در ادامه، سرخپوشان به مرور کارهای تاکتیکی و برنامه‌های تیمی برای بازی فردا پرداختند.

حرکات عمقی، سانتر از جناحین، حمله به دروازه و کارهای دفاعی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و شوتزنی و گلزنی نیز در برنامه بود.

تمرین آدینه قرمزپوشان ساعت 12 به اتمام رسید و بازیکنان پس از حضور در رختکن و استراحت و صرف ناهار، راهی فرودگاه خواهند شد تا با پرواز ساعت 14:30 تهران را به مقصد تبریز ترک کنند. ضمن اینکه برانکو کلیه بازیکنان را برای این سفر، به اردو دعوت کرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه در تبریز به مصاف تیم ماشین سازی می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین سرخپوشان پیش از سفر به تبریز برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..