تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوزی برای تجمع حمایت ازنامزدهای انتخابات صادر نشده است

«اخباری مبنی بر برگزاری تجمع با هدف حمایت از برخی افراد و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده است.»
علی اصغر ناصربخت روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ مجوز قانونی برای تجمع انتخاباتی و یا حمایت از نامزدهای احتمالی صادر نشده است.
وی گفت: برگزاری هرگونه تجمع در این رابطه در تهران غیرقانونی است و پلیس براساس قانون مانع از برگزاری تجمع بدون مجوز می شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
تاکنون 717 نفر دراین انتخابات ثبت نام کرده اند و کمترین نامزد 18 سال سن و مسن ترین نامزد 88 سال سن دارد.
روز شنبه (فردا) 26 فروردین ماه آخرین روز ثبت نام از داوطلبان است.
خبرنگار: معصومه آقا امینی
تهرام/7244/

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوزی برای تجمع حمایت ازنامزدهای انتخابات صادر نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..