تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال 1458 نفر گلپایگانی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام یزدان‌بخش قاسمی  اظهارداشت: امسال 9 مسجد در شهرستان گلپایگان میزبان معتکفان در مراسم معنوی اعتکاف بود.

وی افزود: در گلپایگان مسجد جامع، مسجد حجت‌الاسلام ، مسجدالنبی عمران، مسجد قطب، در شهر گوگد مسجد جامع، مسجد آیت‌الله وحید گوگد، در شهر گلشهر مسجد جامع گلشهر، مسجد حاج علی، مسجد جامع محله فیلاخص و در روستای سعیدآباد مسجد جامع مراسم معنوی اعتکاف برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان با بیان اینکه در مراسم معنوی اعتکاف یک هزار و 458 نفرشرکت کردند، گفت: از این تعداد 395 نفر مرد و یک هزار و 200 نفر خانم بودند.

وی با اشاره به شرکت 70 درصدی جوانان در مراسم اعتکاف شهرستان گلپایگان عنوان داشت: امسال 140 نفر دانش آموز با مدیریت حوزه علمیه گلپایگان در مسجد النبی عمران معتکف شدند.

قاسمی تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و 200 نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که امسال نسبت به سال گذشته 258 نفر بیشتر حضور داشتند.

وی بیان داشت: تشکیل حلقه های معرفتی با موضوعات خودسازی، نقش قرآن در زندگی انسان، ولایت امیرالمومنین(ع) و دلایل تاخیر در ظهور امام عصر (عج) با حضور اساتید حوزه از جمله راوی دفاع مقدس حاج آقا باخرد و سرکار خانم فیروزی همراه بود.

قاسمی ضمن قدردانی از خیرین در کمک مالی به مراسم معنوی اعتکاف، اذعان کرد: ایام‌البیض ماه مبارک رجب از سحرگاه 13 رجب مصادف با 22 فروردین ماه آغاز و در مغرب روز 15 رجب مصادف با 24 فروردین به پایان رسید.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال 1458 نفر گلپایگانی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..