تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه از آداب معاشرت در محیط کار باید بدانید در ۶۶۴ صفحه

آنچه از آداب معاشرت در محیط کار باید بدانید در ۶۶۴ صفحه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات پندارتابان «كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» نوشته پيتر پست و همكاران را با ترجمه مريم تقديسی منتشر کرد.

اين كتاب اثر ديگری از موسسه‌ اميلی پست است كه بيش از پنج نسل در زمينه‌ آداب اجتماعی و ارتقاء مهارت‌های فردی فعاليت می‌كند.
نويسندگان اين اثر، مهم‌ترين دغدغه‌ای كه به آن پاسخ داده‌اند را بی ادبی در محيط كار می‌دانند، در دنيای امروز كه بيشتر ساعات روزانه‌ ما در محيط كار می‎گذرد، آگاهی و عمل مبتنی بر آداب اجتماعی تاثير بسزايی در جايگاه و منزلت اجتماعی ما خواهد داشت. چنان‌چه به دنبال بهبود روابط اجتماعی‎مان باشيم و يا بخواهيم در محيط كار ارتقاء يابيم، بی‎ترديد بدون رعايت نزاكت و اصول روابط اجتماعی موفق نخواهيم بود.

اين كتاب به ما می‎گويد كه چگونه از مهارت‌های فردي برای موفقيت حرفه‌ای استفاده كنيم، در مصاحبه‌ كاری چگونه ظاهر شويم، همچنين می‎توانيم با مطالعه‌ آن روابطمان با همكاران و مديرانمان را سامان دهيم، به ما نشان می‎دهد كه برای موفقيت در جلسات كاری بايد چگونه عمل كنيم، در شبكه‌های اجتماعی چگونه ظاهر شويم، چه ملاحظاتی را بايد برای شركت در نمايشگاه‌ها و سمينارها رعايت كنيم و بسياری پرسش‌ها و بايد نبايدهای ديگر كه عمل كردن به آن‌ها منجر به حضور موفقيت آميز ما در محيط كار خواهد شد.

«كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» كتابی است كه با هدف پاسخ دادن به اين سوالات نوشته شده است، با هدف ايجاد و افزايش اعتماد به نفس در مخاطبانش. نويسندگان این اثر سعی دارند نه تنها ما را به فردی بهتر، با اعتماد به نفس‌تر و دلنشين‌تر تبديل كنند، بلكه باعث ايجاد روابطی پايدارتر و ثمربخش‌تر با همكارانمان ‌شوند.

يكی ديگر از نكات حائز اهميتی كه در «كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» به چشم می خورد به روز بودن موضوعات آن است، اين كتاب نخستين بار در سال 1999 منتشر شد و تا امروز هجده بار ويرایش شده است و در هر ويرايش نويسندگان به پيشرفت تكنولوژی و مسائل جديدی كه در محيط‌های كاری پيش می آمد توجه داشتند، به همين دليل همواره اين كتاب مبتنی بر دانش و شرايط روز بوده است.

ترجمه‌ كتاب نيز از ويرايش هجدهم آن انجام شده و در بخشی از آن به ارتباطات ديجيتال، آداب اجتماعی حضور در شبكه‌های اجتماعی و نحوه‌ تكميل رزومه‌های آنلاين پرداخته شده است.

مريم تقديسی پيشتر با همكاری انتشارات پندار تابان «كتاب آداب معاشرت» را از موسسه‌ اميلی پست ترجمه و به بازار عرضه كرده بود كه با استقبال مناسبی روبرو شد و در كمتر از يك سال در سه نوبت تجديد چاپ شد.

«كتاب جامع آداب معاشرت در محيط كار» نيز كه از سری كتب آداب معاشرت انتشارات پندارتابان است با ترجمه مريم تقديسی با قيمت 31 هزار تومان هم‌اكنون در كتابفروشی ها قابل عرضه است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه از آداب معاشرت در محیط کار باید بدانید در ۶۶۴ صفحه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..