تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی لاوروف و ظریف در مسکو

کد خبر: ۵۱۲۹۲۲

۲۶۳  بازدید

وزیران خارجه ایران و روسیه در دیداری جداگانه در مسکو آخرین تحولات و مسایل دو جانبه را بررسی کردند.

خبرگزاری ایسنا: وزیران خارجه ایران و روسیه در دیداری جداگانه در مسکو آخرین تحولات و مسایل دو جانبه را بررسی کردند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که صبح روز جمعه به منظور شرکت در نشست سه جانبه وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه به مسکو رفته است در دیداری دو جانبه با همتای روس خود در مسکو دیدار کرد.


محمدجواد ظریف در دیدار با همتای روس خود ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت روسیه در خصوص حمله تروریستی سن‌پترزبورگ اعلام کرد: مبارزه با خطر تروریسم تنها از طریق توسعه همکاری‌های بین‌المللی میسر می‌شود.

وی حمله شیمیایی را بهانه‌ای برای تجاوز به سوریه دانست و افزود: باید در این خصوص حقیقت مشخص شود تا از اقدامات یک‌جانبه در آینده جلوگیری به عمل آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی لاوروف و ظریف در مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..