تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انویدیا ۹ اردیبهشت از محصول جدیدی رونمایی می‌کند

انویدیا تیزری منتشر کرده است که در آن به رونمایی از محصول جدیدی در ۹ اردیبهشت اشاره می‌شود.

کمپانی انویدیا با معرفی کارت‌های گرافیکی GTX 1080 Ti و Titan Xp توانسته نظرات را به سمت این محصولات جلب کند. متأسفانه در مورد زمان عرضه این محصولات به بازار اطلاعی نداریم و انویدیا نیز در این مورد اطلاعاتی منتشر نکرده است.

مقاله‌های مرتبط:

با این حال، به نظر می‌رسد کمپانی انویدیا می‌خواهد از محصول دیگری رونمایی کند. در تیزری که این کمپانی منتشر کرده است می‌توان اشاره به رونمایی از یک محصول جدید و تاریخ رونمایی از آن را مشاهده کرد. محصول جدید انویدیا در ۹ اردیبهشت رونمایی می‌شود.

آنچه باعث می‌شود نسبت به رونمایی از یک محصول بزرگ امیدوار شویم سیاست‌های انویدیا است. این کمپانی آخرین بار که تیزری منتشر کرد شاهد رونمایی از کارت گرافیک GTX 1080 Ti بودیم. همین امر نیز باعث می‌شود حدس‌های ما به سمت رونمایی از یک محصول بزرگ مانند کارت گرافیک جدید یا محصولی مبتنی بر معماری Volta برود.

با در نظر گرفتن روند عرضه کارت‌های گرافیکی مبتنی بر پاسکال، به احتمال زیاد هر کارت گرافیکی که از معماری Volta بهره ببرد از سری GeForce نخواهد بود.

اصولاً چنین تیزری برای لوازم الکترونیکی مصرفی و تکنولوژی نیز استفاده می‌شود. با این حساب می‌توانیم شاهد رونمایی از محصولاتی به غیر از کارت گرافیک نیز باشیم. در حال حاضر یکی از محصولاتی که ممکن است حتی شاهد نسخه جدیدی از آن باشیم تبلت شیلد است که از یک هدست واقعیت مجازی نیز بهره می‌برد.

انویدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انویدیا ۹ اردیبهشت از محصول جدیدی رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..