تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه داستان 1+5 منتشر می‌شود

غزل پورنسایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اثر جدید خود گفت: دو تا کتاب زیر چاپ دارم، یکی از کتاب‌ها مجموعه داستان کوتاهی با عنوان «1+5» است. داستان‌های این کتاب پیرامون مسائل اجتماعی و روانشناسی نوشته شده‌اند و قرار است انتشارات علی آن را منتشر کند و در دسترس مخاطبان قرار دهد.


وی افزود: کتاب دیگرم رمانی با عنوان «کبک‌ها» است. این رمان نیز مانند رمان قبلی‌ام درباره مسائل روانشناسی نوشته شده و به گونه‌ای عاشقانه است اما در آن اتفاقاتی پیرامون مسائل روانشناسی رخ می‌دهد. این اثرم را نیز قرار است انتشارات علی منتشر کند و در دسترس مخاطبان قرار دهد. رمان «کبک‎ها» به همراه مجموعه داستان کوتاه «1+5» به احتمال بسیار زیاد در 6 ماهه دوم سال از زیر چاپ بیرون می‌آید.  


گفتنی است اثر دیگری از غزل پورنسایی با عنوان «به خاطر لیلا» توسط انتشارات برکه خورشید منتشر شد. این رمان درونمایه‌ای اجتماعی و روانشناسی دارد. در این کتاب درونمایه عاشقانه نیز دیده می شود.


شخصیت اصلی کتاب «به خاطر لیلا» یک زن است که در دهه سی سالگی است و در آستانه چهل سالگی به سر می‌برد. وی خاطرات گذشته خود را مرور می‌کند. وی در زمان حال با کسی آشنا می‌شود. این آشنایی سبب می‌شود تا این زن در نهایت یک تصمیم منطقی برای نخستین بار در زندگی‌اش بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه داستان 1+5 منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..