تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان نگرانی طرفداران استقلال را از بین برد

منصوریان نگرانی طرفداران استقلال را از بین برد

ورزش > لیگ برتر - استقلالی‌ها به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان تیم‌شان هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ شانزدهم رو به پایان است و تیم‌ها کم‌کم باید خود را برای شروع لیگ بعدی آماده کنند. مخصوصا استقلال که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشت و تازه نیم فصل دوم به فرم ایده‌آل طرفداران رسید. تیم منصوریان برای اینکه بتواند چنین فرمی را حفظ کند نیاز به تمدید قرارداد با یک‌سری از بازیکنان کلیدی خودش دارد. بازیکنانی که تا پیش از این باشگاه به دلیل مشکلات مالی توانایی تمدید قراردادشان را نداشت. اما حالا انگار با رفع مشکلات باشگاه ادعا دارد که با بازیکنان مدنظرش به توافق رسیده و به زودی قراردادهای جدید را امضا می‌کند. حتی در این رابطه خیلی از نزدیکان منصوریان از او درباره اینکه پرسپولیس موفق به تمدید قرارداد بازیکنانش شده سوال کردند که سرمربی آبی‌ها نگرانی‌ها را از بین برده و اعلام کرده که باشگاه تا پیش از پایان این فصل قرارداد آنهایی که می‌خواهد را تمدید می‌کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان نگرانی طرفداران استقلال را از بین برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..