تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخندان: به دنبال تاریخ‌ سازی هستیم

کد خبر: ۵۱۲۸۶۹

۳۷۱  بازدید

کمک داور بین‌المللی کشورمان ابراز امیدواری کرد که تیم داوری ایران با قضاوت‌های خوب و کم‌نقص در جام کنفدراسیون‌ها، بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: کمک داور بین‌المللی کشورمان ابراز امیدواری کرد که تیم داوری ایران با قضاوت‌های خوب و کم‌نقص در جام کنفدراسیون‌ها، بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشته باشد.

رضا سخندان درباره انتخاب تیم داوری ایرانی با حضور علیرضا فغانی، او و محمدرضا منصوری برای قضاوت در رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها اظهار داشت: این رقابت‌ها از 27 خرداد آغاز می‌شود و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت. هشت تیم شامل قهرمانان قاره‌های مختلف، روسیه به عنوان میزبان و آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی حضور دارند و در مجموع 16 بازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: 9 تیم داوری اصلی برای این تورنمنت انتخاب شده‌اند که از آسیا دو تیم داوری از کشورمان و عربستان قرار است به روسیه اعزام شوند. همچنین هشت یا 9 داور ویدئویی نیز حضور دارند که روشن ایرماتوف ازبکستانی یکی از آنهاست.

کمک داور بین‌المللی کشورمان ادامه داد: هماهنگی تیم داوری با هم و تلاش‌های فراوان و قضاوت‌های کم‌نقص در بازی‌های زیر نظر AFC و FIFA باعث به وجود آمدن این اتفاقات خوب برای تیم داوری ایران شده است. خوشبختانه ما سابقه قبلی خوبی داریم و این مسئله تأثیر مهمی در انتخاب‌مان داشته است. جام کنفدراسیون‌ها آخرین تورنمنت مهم و اصلی قبل از جام جهانی 2018 روسیه است و امیدوارم برای ما با خوبی و خوشی همراه باشد.

سخندان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم برای اولین بار یک تیم داوری کامل از ایران به جام جهانی برود و بتوانیم تاریخ‌ساز شویم و در آنجا قضاوت‌های شایسته‌ای داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخندان: به دنبال تاریخ‌ سازی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..