تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ویژه برنامه‌ های مبعث حضرت رسول در سطح پایتخت

عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عبداللهی معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به مناسبت اعتکاف رجبیه، جشنواره معنوی سفرنامه مسجد از سوی اداره کل فرهنگی معاونت اجتماعی و با همکاری مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود که در این راستا تولید و توزیع محصولات فرهنگی از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم (ع) شامل برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی در مساجد و سرای محلات شهر تهران، طراحی و انتشار پوستر فاخر با موضوع محوری کظم غیظ و مدیریت خشم در سبک زندگی همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزش مدیریت خشم در سرای محلات شهر تهران با بهره گیری از آموزه‌های سبک زندگی امام موسی کاظم (ع) در سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

عبداللهی از برپایی جشن‌های سراسری ویژه مبعثت پیامبر در مساجد و سرای محلات شهر تهران خبر داد و افزود: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) علاوه بر فضاسازی محیطی سطح شهر با بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی از جمله پرتابل ها، بیلبورد‌ها و عرشه‌های سبک زندگی نبوی در سه موضوع مهربانی، امانت داری و یتیم نوازی اکران می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه اکران فیلم فاخر "محمد رسول الله (ص) " در سرای محلات شهر تهران برگزار خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ۴۴ نقطه مهم شهر تهران (در هر منطقه ۲ نقطه با حضور هیئت مذهبی و تشکل‌های مردم‌نهاد) و اهدای گل و کارت پستال با محوریت سبک زندگی نبوی و مولفه‌های مهربانی، یتیم نوازی و امانت داری در ۴۰ نقطه پرتردد و مهم شهر تهران از جمله برنامه‌های مبعث رسول اکرم (ص) به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ویژه برنامه‌ های مبعث حضرت رسول در سطح پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..