تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار برای ورود سیاسیون در ستاد انتخابات

کد خبر: ۵۱۲۸۳۹

۵۲۷  بازدید

چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری صبح امروز در حالی آغاز شد که باتوجه به اینکه یک روز بیشتر به پایان نام نویسی از داوطلبان باقی نمانده، انتظار می رود شخصیت های سیاسی و برجسته امروز به ستاد انتخابات کشور بیایند هرچند همچنان شاهد حضور پررنگ شهروندان عادی هستیم.

خبرگزاری ایسنا: چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری صبح امروز در حالی آغاز شد که باتوجه به اینکه یک روز بیشتر به پایان نام نویسی از داوطلبان باقی نمانده، انتظار می رود شخصیت های سیاسی و برجسته امروز به ستاد انتخابات کشور بیایند هرچند همچنان شاهد حضور پررنگ شهروندان عادی هستیم.

 در ساعات اولیه صبح امروز و حوالی ساعت 9، مهدی کلهر مشاور محمود احمدی نژاد به وزارت کشور آمد و کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم شد و توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. کلهر تاکید کرد که برای ثبت نام در انتخابات با احمدی نژاد هماهنگ نکرده است.

حضور یک فلافل فروش که می گوید حامی حسن روحانی است،یک خانم دبیر که می گوید برای دفاع از حقوق فرهنگیان آمده و حضور نوجوانی با لباس بختیاری و یکی از معاونان بیمه ایران نیز از حاشیه‌های ساعات اولیه ثبت نام کاندیداها بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار برای ورود سیاسیون در ستاد انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..