تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برانکو برای پرسپولیسی‌ ها

کد خبر: ۵۱۲۸۲۹

۹۶۱  بازدید

در حالی که سروش رفیعی هنوز با پرسپولیس تمدید نکرده برانکو مدعی است شماره هفت این تیم به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

خبرآنلاین: در حالی که سروش رفیعی هنوز با پرسپولیس تمدید نکرده برانکو مدعی است شماره هفت این تیم به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

سیدجلال حسینی قراردادش را با پرسپولیس به امضا رساند تا تنها وضعیت کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی به عنوان ستاره‌های این تیم در فصل آینده نامشخص باشد. هافبک دفاعی پرسپولیس اما بارها با ابراز علاقه نسبت به تمدید قرارداد خود با سرخپوشان و ادامه همکاری با این تیم، آن را به پایان فصل موکول کرده است؛ جایی که سرمست از قهرمانی این تیم با تمرکز در خصوص آینده‌اش و شرایط آن پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشیند.

با این شرایط تنها قرارداد سروش رفیعی با این تیم باقی خواهد ماند. بازیکنی که در نیم فصل با پایان دوران سربازی‌اش قراردادش را با پرسپولیس به مدت ۶ ماه و تا پایان فصل منعقد کرد.

حالا برانکو با رضایت از عملکرد او از تمدید قراردادش صحبت می‌کند: بله جای نگرانی نیست. سروش در پرسپولیس می‌ماند و قراردادش را در پایان فصل تمدید می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برانکو برای پرسپولیسی‌ ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..