تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف: آمریکا و روسیه درباره تکرار نشدن حمله به سوریه اشتراک نظر دارند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، خبرگزاری اینترفکس گزارش داد سرگئی لاوروف پنج‌شنبه شب، در گفتگو با همتای سوری خود -ولید المعلم- اظهار داشت واشنگتن و مسکو بر لزوم تکرار نشدن حمله موشکی آمریکا به خاک سوریه اشتراک نظر دارند.

وی گفت این اتفاق نظر، "نتیجه" سفر رکس تیلرسون – وزیر خارجه آمریکا – به روسیه بوده است.

این در حالی است که رکس تیلرسون همچنان احتمال انجام حملات نظامی آینده از جانب آمریکا را رد نکرده است.

مارک تونر – سخنگوی وزارت خارجه آمریکا – در بیانیه‌ای، اعلام کرد: "وزیر خارجه گفته است اهداف دیگری برای حمله به سوریه وجود ندارد؛ اما وی احتمال هرگونه اقدام در آینده را رد نکرده است."

تونر افزود: "تیلرسون تاکید کرده است روسیه در جایگاهی قرار دارد که می‌تواندبا استفاده از نفوذ خود در دولت سوریه، اطمینان حاصل کند دلیل دیگری برای واکنش آمریکا وجود نخواهد داشت."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف: آمریکا و روسیه درباره تکرار نشدن حمله به سوریه اشتراک نظر دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..