تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار جدید پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

شکار جدید پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیسی‌ها با مدافع تراکتورسازی برای فصل جدید به توافق رسیدند اما به نظر می‌رسد ترافیک در خط دفاعی سرخپوشان باعث شود تا او روی نیمکت بنشیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از گوشه و كنار خبر مي‌رسد باشگاه پرسپوليس با سعيد آقايي به توافق كامل رسيده تا مدافع چپ تراكتورسازي فصل آينده را در تهران توپ بزند. سعيد آقايي كه يكي از چهره‌هاي برتر ليگ شانزدهم بوده، يك مدافع چپ نفوذي است اما اگر به پرسپوليس بيايد، بايد نيمكت‌نشين شود!
از آنجايي كه شجاع خليل‌زاده هم با پرسپوليس به توافق رسيده و با عنايت به اينكه محمد انصاري به پست اصلي خود در سمت چپ خط دفاعي برمي‌گردد، بنابراين جا براي بازي كردن سعيد آقايي تنگ خواهد شد. بايد منتظر ماند و ديد سعيد آقايي با سابقه حضور در تيم ملي راضي مي‌شود در پرسپوليس نيمكت‌نشين محمد انصاري شود يا نه؟


256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار جدید پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..