تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات در هیئت مدیره استقلال قطعی شد

کد خبر: ۵۱۲۸۱۳

۱۲  بازدید

پس از پایان فصل، هیئت مدیره باشگاه استقلال دچار تغییرات خواهد شد.

خبرگزاری میزان: پیش از این اشاره کردیم که قرار است پس از پایان فصل هیئت مدیره استقلال تغییر کند. در حالی برخی آن را تکذیب کردند اما وقوع تغییرات قطعی شده است.
 
از مجموعه فعلی استقلال، تنها سرمربی و بازیکنان هستند که تقریبا وضعیت‌شان مشخص است اما هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم به احتمال زیاد دچار تغییرات خواهند شد.
 
شهاب جهانیان، مسعود معینی، حسن زمانی و سید رضا افتخاری اعضای هیئت مدیره هستند. وزارت ورزش و جوانان تاکنون جانشین مرحوم منصور پورحیدری را مشخص نکرده و همین مسئله نشان می‌دهد این وزارتخانه به دنبال این است که فصل به پایان رسیده و سپس اقدام به ایجاد تغییرات در هیئت مدیره کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات در هیئت مدیره استقلال قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..