تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید

کد خبر: ۵۱۲۵۰۴

۱۰۳  بازدید

اما برج Market Square در هوستون در تگزاس استخری دارد که نه فقط برای بیماران قلبی بلکه برای همه ترسناک و هیجان انگیز است.

برترین ها: مسکن های لوکس همواره به دنبال رقابت برای ایجاد بهترین و نوآورانه ترین امکانات برای ارائه به ساکنان خود هستند. اما برج Market Square در هوستون در تگزاس استخری دارد که نه فقط برای بیماران قلبی بلکه برای همه ترسناک و هیجان انگیز است. این استخر شیشه ای که در طبقه چهلم این برج معلق است توهم ترسناک و شوکه کننده این را ایجاد می کند که روی هوا راه می روید. اگر ترس از ارتفاع دارید این استخر می تواند برایتان بسیار خطرناک باشد اما اگر طالب هیجان هستید می توانید از شنا در آن لذت ببرید. این استخر در ارتفاع 150 متری قرار دارد اما خوشبختانه این مجتمع مسکونی برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند یک استخر معمولی تر در تراس طبقه چهارم دارد.

 ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید  ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید  ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید  ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترسناک ترین استخری که تابه حال دیده اید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..