تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظر خیره کننده ژاپن در فصل بهار+تصاویر

بهار یک فصل جادویی برای رفتن به ژاپن می‌باشد. ژاپن را فقط به خاطر شکوفه‌های گیلاس که در فصل بهار در این کشور ظاهر می شوند ، بلکه وجود  جشنواره  بزرگ ویستریا یه نمایش دلبر یی است که نمی‌توان از آن گذشت.

پارک گل اشیکگا ،پارکی در استان" توچیگی" ژاپن  می باشد که میزبان این جشنواره است و فقط 2ساعت از ایستگاه توکیو با قطار، فاصله دارد.همچنیندر  این پارک بیش از350 درخت ویستریا  وجود داردکه پارک را پر کرده و رنگ‌های خیره کننده اش به رخ می‌کشد.

گفتنی است؛ بازدیدکنندگان این جشنواره می‌توانند در تونلی به طول 80 متر که سرتاسر آن از گل‌های سفید ویستریا پوشیده شده است راه بروند.

 درخت ویستریا رز فلوریبوندا درختی بومی در ژاپن است که به همراه  برخی دیگر از درختانی که بیش از 150 سال عمر دارند می‌توانند به عنوان میراث گران بهای ژاپن برشمرده شوند.

جشنواره ویستریا بزرگ 2017 قرار است برای شروع در آوریل 15، خواهد شد و تا اواخر ماه مه به طول انجامد.

               

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظر خیره کننده ژاپن در فصل بهار+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..